Stuk uit de uitlaatklep gebroken

4 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1300
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-02-2008 10:01

Heren ik heb hiero een ford fiesta staan met een vreemde klacht ... Heb hem hier gehad met een klacht dat hij op 3 cilinders liep , na onderzoek bleek hij geen compressie te hebben , cilinderkop gedemonteerd en bij de 4de cilinder bleek de uitlaat klep een aardig stuk vanuit gebroken. Zelf heb ik dit nog nooit meegemaakt/gezien.

Is er een die dit eerder heeft meegemaakt ? En zo ja wat zou de oorzaak kunenn zijn ?

Gegroet Maarten