Geplaatst: 15-02-2008 10:01
Heren ik heb hiero een ford fiesta staan met een vreemde klacht ... Heb hem hier gehad met een klacht dat hij op 3 cilinders liep , na onderzoek bleek hij geen compressie te hebben , cilinderkop gedemonteerd en bij de 4de cilinder bleek de uitlaat klep een aardig stuk vanuit gebroken. Zelf heb ik dit nog nooit meegemaakt/gezien.
Is er een die dit eerder heeft meegemaakt ? En zo ja wat zou de oorzaak kunenn zijn ?
Gegroet Maarten