Geplaatst: 15-02-2008 14:09
[99040]hallo collega's,
heb een probleem met deze e klasse namelijk , de verwarming blijft alleen warme lucht blazen...
Heeft iemand tips waar dit aan zou kunnen liggen???
Auto heeft handbediende verwarming met airco...
Mvrgr J