Geplaatst: 03-12-2008 17:27
Fiat Panda 1.2, Bij koude start wil de motor niet aanslaan. Pas na flink doorstarten en gas geven slaat de motor aan. Als je hem dan even aan de praat houd blijft hij verder keurig lopen. Uitlezen levert geen storingen op, ook niet bij de Fiat dealer. Koelvloeistoftemperatuursensor vernieuwd, gasklephuis gereinigd, diverse sensoren gewisseld, stappenmotor gasklephuis gecontroleerd op werking, werking o.k., maar geen resultaat. Heeft er soms iemand nog een idee ?