Kromme remschijven

15 reacties

Merk
Honda
Model
Accord
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6 i
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-02-2008 22:02

[99368]Twee maanden geleden hebben we de remschijven en blokken vervangen,

(de auto trilde met remmen)

Na twee weken trilde de auto weer met remmen,

Dus daarna de remschijven "aan" de auto afgedraaid,

Maar helaas, na drie weken trilt hij weer net zo hard.

Van alles gecontroleerd, remklauwen zijn gangbaar, fusee's, stuurkogels, draagarmrubbers, uitlijning en ook de naven zijn goed schoon.

Het enige waar ik nu nog aan denk, zijn de velgen, die er nu zo'n half jaar opzitten.

Dit zijn van die velgen met 8 of 10 bout-gaten, die dus op meerdere auto's passen.

Zo op het oog, staan ze wel erg ver naar buiten.

Waarschijnlijk een verkeerde ET waarde, dat moet ik nog even nakijken.

Heeft iemand hier nog een idee over?

Het verhaal over waterplassen en rem vast bij stoplichten, kun je uitsluiten in dit geval....