Geplaatst: 02-12-2008 12:21
[116736]Hallo
De auto schud bij een 40km per uur. Andere banden gemonteerd nu had ik het idee dat de motor deze trilling veroorzaakt. De klant belde dat er niet meer met de auto te rijden was schokken en stoten, de auto opgehaald liep meteen goed klant balen. Ik heb nieuwe bougie kabels + verdeelkap gemonteerd en bij de viergas test viel op dat de co waarde hoog was. Lambda sone gemeten 0v wat remmenreiniger in de inlaat gespoten Lambda ging naar de 0.9 v dit is dus goed maar het gekke is de lambda sonde begint weer spontaan te regelen.
kent iemand dit probleem.
groeten mark
ps ik heb een nieuwe lambda sonde besteld.