Geplaatst: 03-12-2008 18:23
[116823]het lampje is gaan branden met de storing EGR doorstroming te weinig.
egr klep open geschroefd en daaruit bleek dat de tandjes van het grote tandwiel weggesleten waren >> EGR klep vervangen.
gaat een week goed en het lampje gaat weer branden
leidingen schoongemaakt en gasklephuis gereinigd maakt niks uit.
iemand anders nog tips???
mvg peter