Geplaatst: 22-02-2008 16:39
[99540]als de wagen langer dan 12 uur stil staat slaat hij heel moeilijk aan . lijkt wel of er lucht in het systeem zit . We hebben de gloeikaarsen al vervangen en er een nieuwe brandstoffilter op gezet .
Verder start en loopt hij de hele dag goed .