Geplaatst: 24-02-2008 20:23
[99668]Hallo ik heb problemen met het stationair lopen,van bovenstaande auto.
Koud loopt hij goed,maar eenmaal op temperatuur begint de motor te galloperen en neigt naar afslaan.
CO is dan >8.0
HC is dan >1300
reeds vervangen onderdelen zijn:
Lamdasonde
Temperatuur sensoren
Stappen motor
Heb overal extra massa's bij aan gemaakt,maar mag niet baten.
Iemand nog een idee. bvbd.patrick