Geplaatst: 25-02-2008 16:41
[99725]Dynamo lampje brand soms spontaan en willekeurig.
Kan het niet simuleren en laadspanning is tot nu toe altijd OK boven 12.6 en onder 14.5 gemeten meerdere keren de afgelopen maanden. Dus gemeten onder zeer verschillende omstandigheden.
Lampje gaat ook weer spontaan uit en er lijken geen enkele andere storingen voor te komen.
Is dit probleem bekent?