Geplaatst: 26-02-2008 19:23
[99821]De wagen wil van stilstand bij volgas enkel schokkend vertrekken,eens dat hij naar tweede,derde en vierde gaat is er geen probleem meer en gaat hij voluit.
Bij normaal vertrekken geen problemen.
Ik krijg de foutcode P0758. (probleem electrische klep B in versnellingsbak)
Ik heb ondertussen alle kleppen in de versnellingsbak vervangen,maar nog steeds hetzelfde probleem.
Weet iemand hiermee raad??