Geplaatst: 17-04-2008 20:51
[103015]Hallo
ik heb hier eem Megane 1.6 Coupe Bouwjaar 1996
Opeens rijdt de auto niet voor of achteruit
Geen enkele versnelling doet het meer ,ik kan gewoon schakelen en koppelen maar auto heeft geen aandrijving meer ,ook zit de koppelings gaffel erg los als ik de kabel demonteer.
Is de versnellingsbak defect of zit er ergens iets los wat ik op een eenvoudige wijze kan repareren of moet ik een ruilbak monteren.
Kan de bak er zo onderuit of moet de motor en het subframe gedemonteerd worden ??
Alvast bedankt voor uw reacties.
Gerard