Geplaatst: 17-04-2008 22:17
[103024]Mijn interval van mijn ruiterwisser doet het niet de rest van de standen wel alleen als ik hem aan zet en uit zet dan valt hij ook niet terug naar begin stand. zekeringen zijn goed!!
misschien Rellè?
weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Groet,
Daniel