Geplaatst: 09-12-2008 0:46
[117209]klant is vertrokken met wagen 1é en 2é versnelling genomen alles ok gaat naar 3é versnelling en geen aandrijving meer
wagen schakeld blijkbaar normaal in alle versnellingen maar geen aandrijving ook niet meer in 1 en 2
klant zegt dat hij tijdens rijden niks gehoord of gevoeld heeft en ook geen slippende koppeling
ik geloof er niet veel van en heb bak verwijderd en koppeling is ok wagen heeft 150000 km
wanneer ik aan ingaande as draai dan draait de uitgaande as ook
iemand raad voor mij ?