Geplaatst: 13-12-2008 17:53
[117536]Beste mensen,
Mijn tante kwam vorige week langs met haar auto. Haar achterklep ging niet meer open (via schakelaar achterklep), ik heb toen de klep geopent via de binnenzijde (witte palletje bij het slot). Ik heb toen het binnenpaneel in de achterklep verwijdert en de bekabeling gecontroleerd. Ook heb ik het elecktisch slot uit elkaar gehaalt en in gespoten met contact spray.
Hebben jullie ideeen of succesties wat het zou kunnen zijn? De rest in de achterklep werkt wel (ruitenwisser/lampern). Ik heb gevoelt, de schakelaar om te openen voelde wel goed.
Ik hoor het graag,