8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 29-04-2008 10:28
[103604]hallo
ik heb hier een leon die trilt met accelereren in alle versnellingen.
auto is getuned
Is dit het probleem met het 2 massa vliegwiel??
of toch de homokineten??
groeten