Geplaatst: 05-05-2008 14:28
[103942]hallo
ik heb hier een 306
die houd in bij het wegrijden en ploft dan ook terug in het inlaatspruitstuk.
hij heeft een storing (mengsel aanpassing permanente fout) verder geen storingsnummer of iets.
als je de storing wist loopt de auto weer perfect voor een dag of 4 daarna is de storing weer aanwezig.
Ergens in duitsland is de bdp sensor al vervangen en de min pool van de accu maar het probleem blijft
heeft iemand een idee??
alvast bedankt.