Gloeilampje brand en cruisecontrol werkt niet

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Bora
Type
Onderwerp
Motorcode
Tdi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-05-2008 8:40

[104190]Wij hebben een bora staan met het probleem dat het gloeispiraaltje gaat branden en de cruisecontrol werkt niet. De remlichten branden wel gewoon. We hebben al 3 maal een originele remlichtschakelaar vervangen en de cruisecontrol schakelaar hebben we ook vervangen (het groene lampje van cruise aan licht ook wel op). De foutcode cruise/remschakelaar komt steeds terug. Kent iemand dit probleem Alvast bedankt Jonny.