Geplaatst: 10-05-2008 8:40
[104190]Wij hebben een bora staan met het probleem dat het gloeispiraaltje gaat branden en de cruisecontrol werkt niet. De remlichten branden wel gewoon. We hebben al 3 maal een originele remlichtschakelaar vervangen en de cruisecontrol schakelaar hebben we ook vervangen (het groene lampje van cruise aan licht ook wel op). De foutcode cruise/remschakelaar komt steeds terug. Kent iemand dit probleem Alvast bedankt Jonny.