Geplaatst: 29-07-2008 14:18
[108809]wie kan mij helpen aan informatie om bij deze auto alles weer optijd te zetten?
koppakking was kapot (doorgeslagen) tussen 2e en 3e cilinder. Heb alles los gegooid ook
nokken assen en de tandwielen die er met 3 m6 boutjes opzitten. hoe dit weer optijd te zetten?
m.v.g ed