Geplaatst: 03-08-2008 10:00
[109057]Ik heb een Honda Accord ctdi met een vreemd bijgeluid waar Honda technici geen verklaring voor hebben. Het geluid is het duidelijkst waarneembaar bij stationaire loop en lijkt op een versleten spanrollager of dynamolager. Ik heb reeds een door Honda geadviseerde modificatie uitgevoerd waarbij de multiriem een andere loop heeft gekregen (als bij de CRV). Deze modificatie heeft echter niets opgeleverd. Ik heb ook bij een Accord diesel met slechts 23000km op de teller geluisterd en daar was het geluid (in geringere mate) ook hoorbaar. Mijn Accord heeft nu 186000km gereden en ik stel vast dat het bijgeluid sterker is geworden en zou graag willen weten of iemand hier de oorzaak van kent en een eventuele oplossing weet.