7 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-08-2008 10:51
Een meriva Z17DTH die slecht optrekt . De variabele turbo zit vast .
Kan je dit zonder demonteren weer los krijgen , of moeten we de turbo demonteren ?