Geplaatst: 04-08-2008 13:15
[109115]wie kan mij helpen!!! mijn broer had een lekke koppakking op zijn ibiza. heb deze vervangen alles gereinigd,cilinderkop laten vlakken en testen alles ok. terug alles gemonteerd. bij het starten duurde het zeer lang voor de motor aan sloeg. eens de motor draaide draaide deze rustig en dacht alles in orde maar bij de eerste test rit voelde ik dat de motor geen power had. dan nog eens timing gecontroleerd. alles in orde daarna turbo gedemonteerd en gereinigd zonder succes. we dachten daarna dat de injectie pomp beschadigd was geraakt en we hebben ook deze vervangen. ook zonder succes. we zijn ten einde raad. heeft iemand een idee als het kan mechanisch zijn of eerder elektronisch we hebben de injectors ook al getest. deze verstuiven op +/- 210 bar
ik hoop op een spoedige reactie
mv gr
claude