navigatie inbouwen

2 reacties

Merk
BMW
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-08-2008 21:11

[109142]Ik sta op het punt om een avic dubbeldin in te gaan bouwen in mijn bmw e46

maar ik heb een frame nodig om het gat op te vullen, waar kan ik zo'n ding halen,

en het airco panneel moet een vak naar onder opschuiven is dit zo te doen!!!