Geplaatst: 04-08-2008 22:33
[109156]Porsche Boxster die af en toe een hele rookwalm achter zich laat.... Vooral bij doortrekken....
Ook heb ik er last van als ik bv de auto een paar dagen laat staan en dan start dan komt er een flinke blauwe walm uit...
Heb al diverse carterontluchtingsets gemonteerd maar niets helpt... Zit het dan in het onderblok.?
Iemand eerder meegemaakt?