Geplaatst: 07-08-2008 22:15
[109344]airbaglampje blijft branden. Deze zegt: gordelspanner bestuurderskant weerstand te hoog. Draad onder stoel door gesoldeerd. Maar bij het uitlezen / wissen daarna blijft het lampje branden. Iemand ervaring met dit probleem?