Geplaatst: 02-01-2008 15:16
[95958]Deze c-klasse (w203) compressor heeft een storing.
54 Sekundairluchtsysteem - luchtmassa te gering
Reeds gecontroleerd:
De werking van de elektroklep is (momenteel) prima
Na starten krijgt de elektroklep netjes de benodigde voedingsspanning en weerstand is ook prima(27,5 ohm)
Vaccuumklep werkt ook prima
Vaccum is ook ruim voldoende om klep te bedienen
Compressor blaast behoorlijk.
Iemand een idee waar ik dit moet zoeken? en waar of hoe wordt er gemeten dat er onvoldoende luchtstroom is?
Gr.
Eddy