Geplaatst: 19-11-2008 14:29
Hardnekkig probleem met een polo 1.6 i met een AEE motor(marelli injectie),
motor slaat af en houdt in , deze storing is soms ook weg !!
Geeft geen foutcodes!!
Volgende al geprobeerd: Gasklephuis gereinigd en in basisafstelling gezet, benzinedruk gemeten 2,8 -3,1 bar, onsteking compleet gewisseld, bobine vervangen, onstekingsbeeld op scope getest, wegrijdblokkering getest en ingesteld , sleutels opnieuw ingeleerd, electrisch deel contactslot vervangen.
En hij is nog niet goed, wie geeft de gouden tip
grt John