Geplaatst: 17-03-2009 20:27
Hallo,
Ik wil in mijn Peugeot 206 een Kenwood radio inbouwen. Bij het aansluiten kom ik erachter dat er geen contact geschakelde plus op de kabelboom aanwezig is. In plaats daarvan heb ik 2 maal constant plus. Is dit een bekend probleem, zoja wat is de oplossing? waar kan ik eventueel een contactgeschakelde plus vandaan halen?
bij voorbaad dank