Geplaatst: 02-11-2008 21:19
Ondergetekende heeft geen reactie gekregen op deze forum en kon het probleem zelf niet oplossen.
Daarom heb ik de auto naar een dieselspecialist gebracht.Deze heeft het probleem naar volle tevreden
heid opgelost. M.V.G.PAUL TEEUWEN