Geplaatst: 04-01-2008 20:18
[96162]hallo allemaal
ik heb hier een probleem met de achterruitverwarming van een c3
de klant zegt dat hij niks doet
het controle lampje gaat wel branden en het relais hoor je ook inslaan
draden bij de achterklep gecontroleerd maar die zijn in orde
is er een mogelijk heid die vaker voorkomt bij de c3???
graag hoor ik t
alvast bedankt