Geplaatst: 22-09-2008 21:37
[112106]corsa b met c14nz start niet meer. hij vonkt niet en spuit niet meer in. ik heb de hallgever doorgemeten met de scoop, de bekabeling naar de ecu doorgemeten, bobine, ontstekingsmodule doorgemeten, massapunten schoongemaakt. is allemaal goed. geen foutcodes met uitlezen bij de opeldealer. ik heb de ecu vervangen maar ook geen succes. en heeft geen startonderbreker erop zitten. wie kan mij hiermee helpen?? mvg thijs