Geplaatst: 20-09-2008 0:21
[111939]Geen probleem, maar een vraag uit nieuwsgierigheid.
Ik zag vandaag een een Audi RS staan met remschijven zoals op het plaatje van een Aston Martin:
[url=http://imageshack.us][img]http://img227.imageshack.us/img227/1231/brakediscka9.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img227/brakediscka9.jpg/1/][img]http://img227.imageshack.us/img227/brakediscka9.jpg/1/w640.png[/img][/url]
Vraagje: waarom zitten de schijven met veertjes verbonden? Je zou toch denken dat een starre verbinding robuuster is. Gaat dat geen speling geven op de duur etc?