Geplaatst: 11-12-2008 12:09
Hallo allen,
Ik heb een Grand Scenic 1.9d uit 2005. Ik ben onlangs naar Duitsland gereden waar ik ca. 150km/u heb gereden. Eenmaal terug in Nederland en mijn auto geparkeerd te hebben kreeg ik de volgende dag de melding "inspuiting controleren". Maar als de auto eenmaal warm gedraaid is en ik zet de motor af, en daarna weer aan dan is de melding weg! Maar als de melding zichtbaar is dan voel en hoor je electronische kleppen openen en sluiten. iemand enig idee....groet