Geplaatst: 13-02-2008 10:41
[98920]Bij het optrekken bij vollast, aan bvb 100 km/h, zal de wagen versnellen, om daarna terug in te houden en terug te versnellen, en dit tot
de auto aan de gewenste snelheid komt. Debiet van de aangezogen lucht zie je op de testapparatuur mee schommelen met de snelheidsveranderingen. Geen enkele foutcode aanwezig. Auto uitgelezen met consult III.