Geplaatst: 19-02-2008 18:02
[99345]Weet er iemand of bij de centrale vergrendeling de koffer een apart circuit
gebruikt dan de deuren?
De centrale vergrendeling werkt perfect behalve de koffer.Die gaat niet meer open.
Het slot is vervangen (was een stuk in afgebroken) en alle zekeringen zijn ok.
Ik krijg ook geen aansturingsspanning op de servo.