Geplaatst: 19-02-2008 19:48
[99354]We hebben de motor verwisselt van een courier diesel van 1999.
Nu wil hij niet meer reageren op het kontactslot.
Als ik de kabel van de startmotor aan plus houd start hij wel en hij blijft ook gewoon lopen.
zit er ergens een beveiliging in de pomp die de startmotor doet onderbreken,of moet er wat opnieuw ingelezen worden.
groetjes leon