Geplaatst: 20-02-2008 0:40
Wij hebben een Seicento Sporting staan waarbij de snelheidsmeter 20 km te weinig aangeeft.
De meter begint niet op nul maar een stuk daarvoor.
Bij het uitlezen komt er niets bijzonders aan het licht.
Als je de wijzer handmatig op de nul zet voel je daar een weerstand en blijft daar dan ook staan maar bij het
aansluiten springt hij spontaan weer een stuk terug.
De auto is geheel orgineel en staat ook op de orginele wielen.
grt Harald