Geplaatst: 16-09-2008 9:59
Bij koude motor alles normaal. Bij warme motor brandt de oliedruk constant stationair. Bij snel rijden "130" knippert deze af en toe.
Eigenaar rijdt zo al een 5.000 km rond.
Iemand dit al voorgehad. Auto komt morgen binnen en heeft reeds een jaar geen onderhoud meer gehad.