Geplaatst: 17-08-2008 18:18
[109918]Hallo,
Ik heb een golf 3 van oktober 97.
Als hij stationair draait dan hoor je achter bij de uitlaat een raar "gepopper", hij deed dit eerst alleen op gas maar nu ook al een poosje op benzine. Wanneer ik op benzine de airco aanzette was het probleem over dan deed hij het alleen nog op gas maar nu is mij opgevallen dat hij het nu ook op benzine doet als de airco aanstaat.
Ik heb al de compressie gemeten van alle 4 cilinders maar dit is van alle cilinders gelijk, en de auto trekt verder nog goed.
Weet 1 van jullie nog een idee wat dit kan zijn ?
Alvast erg bedankt voor jullie antwoorden!
met vriendelijke groet,
Rowan