Geplaatst: 17-09-2008 20:30
[111812]hallo
ik heb een probleem met mijn golf
ik heb de koppaking vervangen (lekte koelvloeistof in de cilinder)
maak nadat ik alles weer in elkaar heb gezet en aan gelsoten
pakt de motor niet aan
hij vonkt wel
de brandstof pomp loopt wel en heeft ook wel druk
maar hij spuit geen brandstof in
heeft iemand een oplossing of een goede tip
bvd
mvg Ferdi