Geplaatst: 15-01-2009 13:30
Hallo ik heb een opel corsa 2001 1.0 3.cil. maar loopt nu op 2 cilinders
Ik heb m laatst uit laten lezen en gaf storing 301 misfire cil 1 maar de garage weet ook niet echt te vertellen wat ze ermee moeten en prijzen lopen tot in de honderden euro´s.De auto hapert en loopt in noodloop ik heb die bougies en bobine verandert maar tevergeefs dus ik d8 aan de Egr-klep want dat gaf ook als storing aan
Dus kan iemand me Aub helpen!Alle reacties zijn welkom.