Geplaatst: 15-01-2009 14:17
Hallo ik heb een opel corsa bwj.2001 3 cil
Ik heb mijn corsa uitlaten lezen en gaf foutcode 301 aan en p170 .Ik heb de bougies vervangen en de bobine maar tevergeefs de auto loopt nu op noodprogramma ik denk zelf dat het de Egr klep is en de actieve koolstoffilter.De garage weet zelf ook niet precies wat het is en volgens hun loopt het tot in de honderden euro´s.
Kan aub iemand helpen!Alle reacties zijn welkom.