Geplaatst: 18-08-2008 21:01
[109986]Hallo,
ik heb met mijn A4 cabrio het volgende probleem.
Een paar weken na het in laten bouwen van een alarm kwam het af en toe voor dat het alarm bij inschakelen 9x piepte. Toen het inbouwbedrijf alles had gecontroleerd kwam hij tot de conclusie dat er een probleem in het canbus systeem van de auto moet zitten.
Het alarm is toen uitgeschakeld en besloot me er later in te gaan verdiepen.
Nu ben ik een paar weken verder en nu werkt soms de afstands bediening voor de centrale niet meer.
Na uitlezen bijkt dat er 1 van de 2 Canbus draden gebroken is.... Daar ben ik dus mooi klaar mee want ik heb geen idee waar ik moet beginnen en heb geen schema of procedure om storing te gaan zoeken.
Weet iemand raad?
Gr Chris