Geplaatst: 18-08-2008 11:03
[109952]geeft soms wel, soms geen indicatie over de hoeveelheid brandstof. Heb geen idee waar ik dit moet zoeken, heb wel verstand van USA auto's maar erg weinig van de nieuwere europese auto's. Zal wel in de vlotter in de tank zitten, maar is daar gemakkelijk bij te komen? Misschien dat het vaker voorkomt en dat iemand mij hier uitsluitsel over geven kan. Auto is van een familielid en die gan er vanuit dat je van alle auto's verstand hebt als je daar altijd mee bezig bent.
Alvast bedankt,
Peco Power