Geplaatst: 04-08-2008 22:22
[109153]Ik heb een Volvo V70 van een klant deze rijdt perfect koppeling goed schakelt goed over alleen als hij wat langer in een versnellings staat blijft hij hier een beetje in ´plakken´is dit afstelling of nieuwe olie gr