Geplaatst: 05-08-2008 16:00
beste collega's
We hebben hier een audi A2 staan, waarvan de wielnaaf naar buiten is gekomen.
de abs sensor is afgesleten. (RECHTS VOOR)
bij de dealer hebben we een nieuw wiellager gekocht (compleet lagerhuis)
en een nieuwe abs sensor
om de wiel naaf zit een kartelring (dit is niet de abs ring)
tussen lager en wiel naaf
De dealer hadden ze nog nooit een wiellager van een A2 vervangen !!!
Is er nog iets speciaals waar ik op moet letten bij het monteren
kan ik hem zonder speciaal gereedschap met de lagerpers het lagerhuis monteren???
en wat is het aanhaal moment van de middelste bevestigingsmoer (nieuwe moer heb ik)
ik weet dat bij de VW Golf 4 er een speciaal hulp gereedschap is om het lager er in te persen.
(ps sensor ging er zonder moeite uit)