Geplaatst: 06-08-2008 17:50
[109261]Van de hoofd koelfan komt de hoge snelheid trap niet bij. ( geeft ook foutmelding op dashboard ,indicatielampje gaat aan airco/koelsysteem )
Foutcode is dat hoge trap koelfan niet werkt.
Koelmodule uitgewisseld, koelfan uitgewisseld,zekering goed,bedrading doorgemeten maar nog steeds geen resultaat
Hulp fan werkt wel goed.
Bij direct aansturen van de koelfan mbv tech 2 komt de hoge trap ook niet bij, hoge trap werkt wel als deze direct op accu wordt gezet.
Probleem doet zich voor als het warm is en de airco bijstaat.
Wie heeft er nog een tip waar we kunnen zoeken ????????
Mvg Eric