Geplaatst: 07-08-2008 18:26
[109320]Heb hier een audi a3 staan waarbij de tempratuur oploopt tot 105 graden, zowel op dashbord als op computerweergave. Waterpomp, thermostaathuis en sensor vervangen. Koelvin slaat aan (2 standen) maar de tempratuur blijft alijd 105 graden in plaats van de normale 90. Gaat het hier mis met de kenveldgeregelde motorkoeling of moet ik het ergens anders zoeken?
b.v.d
Patrick