Geplaatst: 24-08-2009 22:06
hallo beste mensen
ik ben nieuw op het forum
hoop dat jullie mij kunnen helpen
mijn fiat doblo cargo 1900 diesel is toe aan een nieuwe ditrebutie riem.
is er iemand die deze reparatie al eens
gedaan heeft,en mij kan zeggen waar de afstel tekens staan, heb alleen op de branstof pomp een teken gevonden maar weet niet waar die op moet staan.
op de nokkenas en krukas heb ik nog niets gezien ,
heb ik voor het vervangen van de riem speciaal gereedschap nodig.
hoopelijk kunnen jullie mij verder helpen