Geplaatst: 12-08-2008 17:06
[109611]goeiedag,
Auto heeft het volgende probleem:
Storings lampje met het sleuteltje gaat branden soms wanneer de automaatbak in de sportstand wordt gezet.
Foutcodes:
Motor,
p1700, versnellingsbakstuursysteem, funktioneringsstoring.
Bak,
P730, Overbrengingsverhouding incorrect.
wat zou dit kunnen zijn??
Heb de storingen al eens gewist maar komen weer terug.
mvrgr