Stationair loop

4 reacties

Merk
Seat
Model
Toledo
Type
Onderwerp
Motorcode
BKD
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-08-2008 14:37

[109663]Auto loopt na koude start onregelmatig stationair en slaat soms af. Warm loopt hij 2 seconden "zoekerig"' en daarna goed. Auto heeft geen storing. Een tijdje geleden al de temp sensor vervangen, geen resultaat.